Więcej informacji na temat zwrotów oraz reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu.
Ze względu na delikatny charakter towaru i możliwość uszkodzenia, reklamacji nie podlegają balony napełnione helem, oraz kompozycje balonowe, które zostały wydane klientowi i opuściły sklep a czas od ich odbioru / dostarczenia nie jest dłuższy niż 2h.
Prosimy o zgłaszanie wszelkich uwag w ciągu 2h od czasu otrzymania zamówionego
towaru pod nr tel. 736-178-163 lub na adres email sklep@helloballoons.pl
Jeżeli otrzymane balony są uszkodzone (błędy w nadruku, kształcie, balony bez helu) – należy wypełnić formularz reklamacji i przesłać razem ze zdjęciami w ciągu 12 godzin od momentu doręczenia, na adres e-mail sklep@helloballoons.pl . Odesłać/dostarczyć reklamowany towar trzeba na adres ul.Górna Wilda 91/2, 61-538 Poznań na koszt Klienta.
Reklamacja jest rozpatrywana pozytywnie w przypadku fabrycznej wady produktu lub wady powstałej z wyniku dostawy.